3:e av 3

Idag red jag min absolut finaste igen och de gick GRYMT!
Han va framåt men lyssnade och mycke mjukare än igår. Jobbade han lång och låg i uppvärmningen med lite lätt sits i galoppen. Sen gymnastiserade jag han lite i sidorna med öppnor och slutor och de gick helt sjukt bra, älskar att vi känner varann så bra så han bara dansar för mina hjälper :)
Sen jobbade vi med programdelar och jag hade valt att jobba med en del ur LA:1 där man gör en 10m volt och ur den en mellantrav på diagonal i båda varven. Har verkligen börjat hitta hur ja ska rida i mellantraven vilket e jättekul men frustrerande eftersom jag e för gammal för att tävla han nu. Men tar me mig de till andra hästar istället :) han va riktigt fin i formen idag också, kunde få me mig både ryggen o bakenen i en högre form, jättekul!
Dagens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0