Underbara älskade 26/9-2011

Igår red jag min Älskling och det gick så sinnessjukt himla bra! Jobbade jättemycket med att sträcka på mig och tänka på händerna och sitsen i allmänhet. Och jag kände verkligen hur han kom ihop, trampade på med bakbenen och det va så himla härligt!! Han viftade på öronen o kändes så avslappnad guuud va härligt de va!
(Chrille va för övrigt hemma med sjukt barn så vi hade Caddo igår :))
Anyway, övningen va så att vi skulle vänta upp på medellinjen vid A och sen fatta galopp vid tangeringspunkterna och de e svårt att förklara o helt ärligt vet jag inte om jag fattade övningen rätt^^ Tror jag gjorde det men antingen va vi för många eller så gjorde alla en egen övning av övningen hahah :) Men det gick HUR BRA SOM HELST! fick några riktigt fina fattningar som va så okomplicerade där han väntade på mig, trapade till och fattade utan att slänga med huvet som han gärna gör - LIFE IS GREAT!
-
Anna va underbar och fotade så ni får lite bilder :)
Han va grymt fin när vi travade av dom! Kunde ställe o börja med bara sitsen o skänkeln i princip!
Underbara älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0