Shooopping

I lördags åkte jag och mamma till Farsta och shoppade galet! Det behövdes - tro mig!
Innan vi rullade hemåt stannade vi på Lyckås rean och jag e fortfarande arg att jag inte köpte sporrarna som kommer vara 150kr dyrare nu..
När vi kom hem så chillade vi med våra böcker och sen bar det av till Louise för min del. Vi förade lite smått och sen drog vi in till Gullmars där vi mellanlandade för käk och sen till världens typ sunkigaste klubb men med nice sällskap :)
Mamma som hade vart hos Alex och Sofie hämtade mig -TACK! och sen sussade jag sött o taggade för sthlm-cupen!
-
Inköpta saker:
2 Jeans
1 Linne
1 Långarmad tröja
1 Punsho (stavning?)
1 Halsband
1 nånting jag säkert glömt räkna upp :)
-
En vacker bild från när jag va på väg till Louise,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0