Jobbintervju, lektion och jobb

Tjallala ! Igår så va jag på jobbintervju vilket kundå gått bättre^^ kunde inte jobba så mycket som dom hade som minimum så vi bestämde oss för att inte slösa vår tid på att fortsätta intervjun. Men idag blir det nya tag! Igår red jag också lektion och jobbade, lektionen gick inte alls bra.. Kom aldrig riktigt igång för precis bör vi hade värmt upp så fick jag kramp i höften som gjorde svinont så jag fick sitta av o fixa till de, o då hade jag ju hamnat lite efter i vad dom andra gjorde och när jag väl kom igåbg igen va de klart, surt! Men på söndag ska jag rida för allt va jag e värd! Efter lektionen stannade nina och höll mig sällskap och julia och malin va små pärlor och mockade typ hela stallet - tack!! :) men ändå kom jag inte hem förän efter 22.. Förstår inte att de ska ta sån tid att fodra xD Idag ska jag på en till intervju, mysmys... Dom här cerkar iaf bara söka en extra jobbare o inte värsta värsta jobbaren. Uppdaterar mer sen! Puuuuuuuuuuuuuuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0