Hemsk människa..

Japps jag är en hemsk människa som uppdaterar som en kratta xD Men de va faktiskt såhär: Jag och mamma åkte till stan i lördags för en vecka sen för att gå in i en sience fiction handel där mamma skulle köpa sin favorit bok i en oändlig serie. Medan hon letade efter den sista utgivna boken i serien så sysselsatte jag mig vid romans hyllan av nån anledning och hittade twilightböckerna. Självklart va jag ju tvungn att köpa den första eftersom jag inte läst dom och tänkte att den kunde va mysig o läsa lite då och då när jag har tid. Men så blev de inte... Jag läste 415sidor på tre dagar, jag typ fyllde all tid jag inte va upptagen med att läsa boken så nu e den slut och jag måste vallfärda till en bokhandel och köpa en ny xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0