Dagens mysterium

Dagens första mysterie:
Vem kommer jag rida på lektionen ?
Jag hyr ju inte Älsklingen idag och dom måste hitta en storhäst åt mig, får se hur det blir :) Men det va himla länge sen jag va osäker på vem jag skulle rida, bortskämd heh... Men de ska bli kul o se men jag hoppas ju ändå självklart på att det blir älsklingen :)
-
Dagens andra mysterie:
Är det jag som jobbar ikväll?

Det borde itne vara jag för både jag och Sarah vill minnas att hon jobbade för tre veckor sen och då stannade jag och höll henne sällskap, sen jobbade Erika och förra veckan jobbade jag. Oh well vi får se hur det blir helt enkelt :)
-
Dagens tredje mysterie:
Varför vill inte mina fina videos upp på youdtube?
Här har jag suttit och ansträngt mig i säkert två timmar för att tima musik, göra rubriker, lägga in bilder osv... I massa tävlingsfilmklipp, men tror ni dom vill upp på youtube eller? NÄH! De vill dom minsann inte!! Arg tjej... Så ni får hålla till godo med B-Klipp direkt från kameran där det blåser och pratas och annat gosigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0