Crush and Burn...

... kände jag att jag ville göra igår när vi hade invägning på ridningen... Har sprungit/powerwalkat en hel del i sommar och så har ju ridningen börjat nu och trots att jag vet att muskler väger tyngre så trodde jag inte att jag hunnit bygga så mycke muskler som skulle göra skillnad.. Jag har inte märkt att jag gått upp fett-vägen iaf för jag har en storlek mindre  i typ alla klader nu för tiden... weird.. Men dydligen har jag gått upp i vikt och eftersom jag inte ser vart den extra vikten har satt sig eftersom jag har mindre storlekar nu osv.. Så blir de ju galet svårt o bli av me den..
-
Bjuder på en fin bild från när jag och en kompis va i stan o de tydligen va roligt o smygfota xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0