Back on track

Sådär nu är jag tillbaka igen!
-
I onsdags handlade jag priser med Ann till tävlingen på söndag och sen åkte jag till stallet för att sortera dom med henne :) är hur nöjd som helst!
Efter priserna var det dags för ridlektion och jag hade älskling :) Det gick bättre än i måndags men inte helt toppen :)
Efter ridningen var det jobbdax! Chrille bestämde sig under lektionen för att alla hästar skulle börja stå inne för att det regnade så mycket så det blev till att bära in torvbalar, göra extra påsar osv, TACK SÅ MYCKET Erika och Julia som hjälpte mig! Utan dom hade jag typ blivit klar idag xD
-
Igår va en sorglig dag för nån gång under natten hade vårt marsvin dött vilket vi upptäckte på morgonen, R.I.P vännen. Blev sjukt chockad så jag stannade hemma. Vid 1 tiden rörde jag mig mot stallet för att ha terapi med pärlan.
Senare på eftermiddan kändes det bättre och lektionen senare gick SJUKT BRA! Vi red fram lite lätt i alla gångarter på 20m volter och fyrkanten. Sen jobabde vi med börjning på långsidorna och till slut lite öppnor :) Det gick så galet bra så jag är fortfarande galet glad! Han va så känslig och lyssnade på små hjälper vilket alltid är kul! :)
Skulle duscha han efter lektionen och han tyckte de va så himla skönt! Putten^^ Han blev klippt också igår och hade fått sova inne så nu är han utvilad, fint friserad och ren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0