19 september - Kavaljer

Igår hade jag och Sofie pluggdate  i typ två timmar innan vi åt o sen rörde oss mot stallet.
Eftersom Chrille sagt att jag skulle rida Kavaljer den här veckan va jag förberedd på det och faktiskt ganska taggad :) Han är ju så himla söt! Och ännu sötare blev han med mina Babygröna lindor hihi!
-
Lektionen gick faktiskt riktigt bra jämfört med den förra på han. Vi jobbade med galoppfattningar och avbrott som skulle va förberedande för enkla byten. K va ganksa fram idag stundvis vilket va kul! Ska kanske ha honom på Onsdag och sen fick vi se hur det blev på torsdag eftersom det är hyrdag osv.. :)
-
Anna fotade så jag hoppas på bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0