Grils day and night out!

I lördags vaknade jag, tog det lite lugnt med frulle i sängen och tvättstugetid. Fixade mig sen efter årets längsta dusch och sen bar det av till GRS !
Där skulle jag hämta mina solglajjor, prata med stina och kolla på när nina jobbade :)
Tog en promenad med Milou, Nina och Tessa också :)

-
Nina och Philona
 
-
När vi kom tillbaka till stallet var det dax att åka och först skjutsade jag runt en äldre dam typ 60 år heh, som hade gått vilse när hon plockade svamp. Jättegullig människa va hon :)
Sen fiskade jag upp Nina och så bar det av til MÄLARHÖJDEN där hopparna va på plats!
Det va inte GRS bästa hoppsäsong i allsvenskan dom här två gångerna men tjejerna kämpade asbra!
Min kompis från skolan va där med sin häst också och hon vann första klassen, grattis!

Sofie och Verona från en gammal klubbtävling

-
Efter mälarhöjden åkte jag tillbaka till stallet för att träna på LA1 programmet med Caddo och sen fiskade jag upp Nina igen på vägen hem.
(film från när jag red programmet kommer)
Hemma hos mig fixade vi oss, käkade, taggade och hade de mys innan vi drog ut på stan för en liten öl :)
(bilder kommer nöj er med den här så länge^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0