De finns inga ord..


Kommentarer
Postat av: Anna

Massor av hjärtan på er! <3

2011-10-31 @ 17:49:07
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/
Postat av: Julia

När jag såg videon så kom tårarna.Det var liksom Amanda och Tjavs.Det var ni som tog medaljerna,rosetterna alla fina placeringar tillsammans. När jag fick veta att eran sista tävling tillsammans var finalen visste jag inte riktigt hur jag skulle ta det.Jag blev ledsen på något sätt för eran skull för ni är som gjorda för varandra.Jag tycker inte det är rättvist att man bara måste gå vidare utan att välja det själv utan att det e ett beslut någon annan bestämmer.Ni var alltid tillsammans,massor av hästbyten och problem men med er var det aldrig något problem,Ni var så säkra tillsammans.Ni har kommit så långt och jag vill bara se er komma längre och längre men tyvär så får man ju inte alltid som man vill.Jag vill ge dig massor av kramar till dig och tänk på alla fina minnnen och att han alltid kommer att finnas för dig!! <3<3<3

2011-10-31 @ 22:33:10
Postat av: Moa

Superfin video Amanda! Ni kommer alltid att vara ett grymt team tillsammans, ni kommer höra ihop för alltid! <3

2011-11-01 @ 21:05:24
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0