Busy chey

I Lördags hade jag fullt upp! Dagen började kl 06.00 för att åka till Paulinas skola där vi skulle fota i studion. Dagens modell: Moi^^
De va grymt kul, skoja inte! Och jag är avundsjuk på deras cafeteria..
-
Efter studion åkte jag hem, hämtade bilen för att hämta mamma som hade vart borta med jobbet, när jag hämtat henne åkte vi till stallet för att fixa för tävling. De gick ganska fort idag för vi hade lite brottom men det va så mysigt att pyssla med Pärlan.
-
Efter fixet åkte vi hm, åt lite snabbt och sen åkte vi till huddinge igen för att kolla på Sandras teater :D De är himla roligt att kolla vad hennes teatergrupp jobbat med under ett halvår/år
-
Ett smakprov på bilderna vi tog i studion, Fotograf Paulina Juelsgaard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0