24/10-2011 Lektion

Igår på lektionen fick jag rida min Älskling! Gissa om jag blev glad!
Fixade oss fina med blått schabrak (Som gladö bytt till så de hade han redan), blåa lindor och blå tröja. Jättesöt vart han!
Han kändes hur fin som helst hela lektionen, fick verkligen igenom börjningen och red ihop honom, ibland lite för mkt kanske men jag jobbar på att hitta gränsen!
Vi jobbade med 6st 10m volter runt fyrkanten och avslutade med att testa en mellantrav på diagonalen.
JAG LEVER PÅ DEN MELLANTRAVEN VI FICK TILL!
Herrgud asså den a så grymt sjukt bra så till och me chrille ble paff! Först när hon såg den sa hon typ, hoppsan! Och sen sa hon att det börjar hända riktigt mycket där, hahaha gissa om jag ville dö av glädje^^
-
Ni får en gammal bild så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0