Stochomscupen 20/11-2011

Igår var vi hos Mälarhöjden på en bortamatch. De hade riktigt coola hästar och jag fick en Gullis som hette Concerto. Han va tävlingsvan och kunde det mesta men de krävdes ridning för det också :) Han va riktigt häftig och de va riktigt kul att rida han, laget va grymt, jag tycker alla ska va nöjda (och ja, jag har sätt era program så deså^^)! På prisutdelningen hade vi en lite bisarr situation, båda lagen hade exakt samma poäng, jag och den endra ryttaren på Concerto hade exakt samma poäng både i programmet och allmänna intrycket.. Så de slutde med att båda fick guld :)
-
Laget den här gången var:

Nina
Lovina
Katarina
Jag
-



Film kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0