Programträning

I Onsdags hade vi progrm träning och de va hur kul som helst! Jag hade K och han va jättefin, Vi red olika programdelar utan stigbyglar i typ en halvtimme och jag tänker ge massa cred till mig själv som satt så länge på K som nästan inte går att sitta ner på haha^^
-
Efter programträningen var det lektion då jag hade T och det var helt undrbart! Vi jobbade med skänkelvikninger och dagens kommentar från min kära ridlärare var "du känner ju hur han dansar för dina hjälper" kunde nästan dött av lycka, de e så himla roligt o rida Älsklingen utan krav :)
-
Efter ridningen var jag kvällsassistent och de gick grymt - ett stort tack till Julia som mockade hela stallet så jag bara behövde göra några boxar och en pluttrunda!
Det var lite irriterande att alla påsar inte kommit hem men de fixade jag snabbt med jälp av Erika och Julia - Tack igen<3
-
Anna fotade lektionen med Baby så bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0