Kärlek och kändisar

Idag kan om möjligt ha vart den bästa dagen i mitt liv! Jag och nina, ja iaf ;), började min dag halv 5, Nina va inte långt efter emn hon va seg (a)
Vi pysslade och piffade till oss så vi skulle se vardagligt gudomliga ut när vi kom till Bandot Rock 106,3!!!!!!!!!
-
Efter att vi virrat i en kvart, på en väg som skulle tagit knappa 5minuter, så hittade vi till huset där studion va och där fick va varsin namnbricka som gav oss inträde, woo0o00 inte alla har haft tillträde o komma igenom dörrarna dit inte :D
-
När vi kom fram dog vi lite på att de va kändisar där men de va ingenting mot när stylisten vände sig om och hakan troppade till marken fortare än fortast! Galet snygg o asrolig människa! Han stog o pilla på mitt hår i en o en halv timme typ o sen fick jag och nina prata I RADIO!! Galet... Ett liveband kom de också, galet bra va dom, kort togs de och kramar fick vi, asså jag väntar fortfarande på att mitt psyke ska börja fungera och att ja ska kunna andas normalt igen haha^^ för övrigt va bollnäs martin och sångaren i bandet inte ett dugg fula dom heller!
En liten minimal jätte bildbomb :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0