Globen international horse show 2011

Idg va jag, mamma, sofie och alex i globen hela underbara dagen och kollade på allt möjligt skoj! Jag handlade massor för jag är inte bäst på att hålla i mina prngar när himmelriktet öppnar sig me massa saker man vill ha och ödet säger att man ska köpa dom :d

De som köptes var:
- ländtäcke med brodyr
- stövelväska
- paddar med kardbordband
- dressyrspö
- en väst
- hjälmväska (fick den av mamma :))

Hittade ett par benlindor jag förälskade mig i också men dom fick hamna på julklappslistan :d


Kommentarer
Postat av: Lovina

Haha va typiskt att både jag och Sanna köpt de lindorna :)

2011-11-26 @ 20:27:15
URL: http://lovinalovqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0