28/11-2011 Lektion

Idag fick jag Solana och fast jag gått och blivit lite småkär i Kavaljer och såg fram emot o rida han så har jag velat rida Solana länge så de va apkul!
Idag jobbade vi mest på volterna, värmde först upp i alla gångarter och sen jobbade vi med tagen bakdel. Vart så arg på att jag hade så ont o magen att jag nästan blev snurrig för då hade jag inte orken att rida igenom han ordentligt... Men dtundvis va han grymt fin! Lugna stora kliv, väntade på mig och låg kvar när jag bad han. När
Vi jobbade med tagen vakdel fick jag jobba mer med mera böjning för att han inte fattade riktigt eftersom han inte gjort de på 1000 år och de gick riktigt bra, de behövdes för att jag skulle hitta ridningen bättre o för att han skulle komma loss lite mer i sidorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0