vågrätt läge

Nu är jag typ hur trött som helst, skickade precis in min historia uppsats som skulle in idag och sm jag också började med idag xD Men men så blir det ibland när man tänker "det löser sig" för länge.

Imorgon är det mysfrulle som gäller! Fick tre stycken i födelsedags present och har itne använt den sista än så jag tyckte den passade ganska bra nu när både jag och mamma är så stressade så vi går på högvarv mest hela tiden haha.

Efter frullen bär det av to the stables to fixa minipärlan inför söndag när Gladö ska åka och äga alla :) (a) Ska rycka plutten lit e,knoppa, smörja, fetta, packa, tvätta osv så blir nog kvar i stallet några timmar innan trött tjej åker hem och sover imorgon kväll :)

Gammal bild på mig och Carabarra när jag tävlade henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0