Ridlektion, körlektion, prov

Körlektion gick bra, körde över gärnvägsspår och annat spännande haha! Om en månad tror min kärare lärare att jag kan ha lappen :D
Ridlektionen i onsdags och igår gick... okej. På pärlan kändes det bra efter i helgen och han va jättemysig men de va svårt för vi jobbade med dressyrstaket i hörnen och att vi verkligen skulle rida ut i hörnen vilket ingen av oss tycker är spec roligt haha. Igår kändes de inte så bra på lilltjejen. Hon va duktig och stundvis kändes de väl okej men de kändes antingen degigt eller stressat eller slött och hennes högersida är tillbaka! Vi ha bytt bett på henne och vipps så va högersidan där.. Tur att jag inte ska tävla på de stångbettet jag rider med nu :)

Nyss hade vi prov, engelska nationellt! Det gick nog bra men jag vågar inte säga att de faktiskt gick bra haha^^Nu degar jag lite men måste snart ta mig i kragen och plugga lite och sen bär de av mot en shoppingrunda med Nina G :)


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

visst saknar man redan helg? ^^

2011-05-09 @ 23:58:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0