Gårdagen

Igår red jag Afrodite. Det...gick. Jag är ganska nöjd men blir galen på att varken jag elelr Chrille vet hur vi ska lösa det med att hon håller på med tungan hela tiden eftersom det drar ner våra poäng på tävling brutalt mycket...  Efter lektionen red jag och Sofie igenom prorammet och jag saknade verkligen pärlan xD spec eftersomd et gick så bra in onsdags! Men hon hade iaf inte ut tungan en enda gång i programmet så bara de är ju en liten vinst som Chrilel sa :)

Om jag inte sa de så red jag pärlan i onsdags och det gick oförskämt bra! Han jobbade på så bra med bakbenen att jag avslutade lite tidigare än dom andra för att han jobbat så himla bra! Blev jätteglad när Chrille sa att han jobbat kanon :) Tyvärr blev han lite trött för sofie då men han hinner vila upp sig till på söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0