The vanilj kesella was out! :O

idag hade jag en rätt chill dag, degade typ galet innan jag träffade Hampus för att göra nån efterrättsgrej xD Men ingen av oss hade den stora mängden ingredienser som behövdes:
- Vanilj kesella
- Mariekex
- Frysta hallon
Så vi begav oss till konsum MEN... Vanilj kesellan va slut! Så vi improviserade och plockade på oss vaniljglass och hallon istället^^Men som den gentleman han inte är så hade Hampus inte plånbok med sig och mitt kort kände inte för att fungera fast jag visste att jag hade pengar så de failade lite xD Vi fick lämna tbx våt gottigott och gå hem igen haha xD Besviken Hampus AB^^ Så vi degade hos han istället och kollade på How I Met Your Mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0