"Hyrhäst lektion"

Igår red jag och jobbade, eftersom det va min hyrdag jag skulle rida så förväntade jag mig att få rida älsklingen eftersom det är han jag hyr... Men nej det blidde Afrodite :) Måste ju irda henne också innan allsvenskan men blev lite snopen när det var min hyrdag xD
-
Lektionen gick bra, lilltjejen kändes ganska liksidig och jobbade jättebra! Känner att jag komemr utvecklas massor om jag rider henne speciellt för att hon är fantastisk för mina handleder som jag måste jobba med att "fjädra" mer i. Chrille verkade nöjd och det är alltid roligt! Slutkommentaren löd: "Jag tror det kommer gå bra för er ute i vår, du måste bara kunna slappna av och gunga MED i hennes steg" hon höll cokså emd om att det nog skulle gå bra om jag jobbade med mina handleder på henne och att jag nog kunde lära mig mycket på Afrodite som skulle ta mig och Tjavs vidare :)
-
Sanan och Afrodite

Kommentarer
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

hyr du tjavs? :D åh vad kul att du ska tävla afro men varför tävlar du inte tjavsen? :P :) <3

2011-03-25 @ 15:42:31
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Elinore

haha glömde skriva att det var från mig ella :)

2011-03-25 @ 15:45:28
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0