Lååång dag

Idag har jag haft mysfrulle, pomenerat till coop och handlat, firat min kusin, tävlat pärlan och vart på sundbys tävling och hejat på bästa Sofie och Moonshine!
-
Frukosten va uper duper mysig! Jag och mamma började morgonen med att sitta och prata lite innan vi gav oss ut på promenad till ett frukostställe. Vi landade på donken där vi pratade lite och gick igenom körteorin. Efter frullen knatade vi ner till Coop och handlade presenter till kusin vitamin som fyller 4 på onsdag, stor tjej!


Efter besöket hos kussarna så rushade jag till stallet där det var dags för klubbtävling på denna fina nationaldag! Jag fick Pärlan och blev kanonglad! När jag började rida fram kände jag från början att han va himla trött och inte me riktigt. Så jag gjorde mitt bästa med vägarna och va glad bara över att jag fick rida älsklingen! På prisutdelningen så hörde jag sen att jag kom 2:a på 69,66% och jag blev hur glad som helst! Duktiga duktiga Pärlan! Såg på filmen sen att de såg bättre ut än de kändes och de är alltid kul. Det kändes helt gosigt att jag va så glad fast de inte känts så bra :) det va en vinst för mig!

Ni får en fin liten bild på min rosett och protokoll i väntan på bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0