Mys i hagen

Nej men hallå alla glada och arga cokså för den delen! Som jag sa så åkte jag ut till min älskling i hagen och de va hur mysigt som helst! När vi kom åkande såg jag att han stod längst bort i hagen men när jag gick in i hagen och ropade på ha så kom han till mig! Glad tjej! Men det som verkligen gjorde min dag var att han följde efter mig vart jag än gick och stannade jag så gick han hela vägen fram till mig och stannade beve mig och lutade huvudeet mot mig! Och helst seriöst de hade gjort min dag lagom bäst, totaly! Men han hjorde min dag ännu bättre för när alladin kom fram till mig så kelade jag lite emd han också men då kom älsklingen och puttade iväg alladin och ställde sig vid mig! Jag bah WOW! De va nämligen inte så synd om Alladin för han hade mamma att gosa me :P
-
Bilder från dagen:


Kommentarer
Postat av: Erika- en satsande ridskoleryttare

SV; hahah visst man ser så otroligt ful ut när man rider ;O

2011-07-07 @ 10:13:25
URL: http://eadressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0