GLAD TJEJ!!

Rubriken lixom said it... JAG ÄR LYCKLIG TJEJ! Så pass lyckling att jag halvt skrämde Lovina, Nina och Annelie som trodde jag grät för att jag va ledsen och hade panik och inte för att jag va lycklig xD For Now är de lite husch husch men skirver senare om vad lilla jag är lycklig över ;)

För övrigt va jag ute på vandring idag me klassen :) 9 av 25 elever dök upp xD  Men de va himla mysigt! Vi åt vi en sjö och allt va typ toppen! Dagen blev bara bättre när jag kom till stallet och fick rida min älskling! Han va stel i höger back och började sparka och hålla på... men i det stora hela är jag grymt nöjd. Chrille sa att jag rider han bra och att jag rider ihop han på en gång när jag sitter upp och att det syns att jag vet vad jag pysslar med. alltid kul att få så bra feedback! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0