Gissa vem som...

... Fyllde myndig i lördags!
... Vann guldmedalj i söndags!
... Hade en grym lektion på Melissa igår?!
... Jo JAG, ME, MOI!! :D
I lördags gick jag ut med syskonen och firade! råkade ut för en sliskig arab men annars var det himla roligt! :D Vi åkte in till stan och jag kämpade på med att gå i skorna som jag lånat av Emma som lite torterade mina fötter, Men de va de värt :P På vägen hem natt åt vi lite på donken ^^
-
I söndags var det ponnycup på haningebygden så vi tutade dit på morgonen, precis när mamma väckte mig mådde jag lite som "skjut mig!" Men de gick över väldigt fort och vi hade mysfrukost innan vi åkte iväg :)
Jag och Sofie fick dela ut hästar till vårt lag och de blev himla bra måste jag säga :) Jag fick en fjording som hette Bandit! :D Himla söt va den :) Duktig också för vi knep guldet och Gladö vann! :D
På kvällen va de födelsedags middag och släkten kom förbi, vi bjöd även Sofie och Alex i sista sekunden, det var himla kul att dom kunde hoppas att dom inte hade för tråkigt xD
-
Igår hade vi typ en halv lektion, sen åkte jag hem och dog, är helt slut (hej vitaminbrist)! På kvällen skjutsade pappa iaf mig till stallet och där fick jag reda på att jag skulel rida Melissa... Va inte allt för peppad men de gick så sjukt fruktansvärt, ja nästan perverst bra! :D Lycklig amanda här :)
Efter lektionen åkte jag hem och pluggade lite vid middan - Duktig tjej! :)
Bilder kommer från alla möjliga saker kommer så fort som möjligt xD

Kommentarer
Postat av: Sofie Kjellver

Jag hade jätteroligt och mysigt, tack för att vi fick komma (A) :D <3<3

2011-01-25 @ 19:08:07
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0