Amandas helg^^

I fredags blev de akut shopping med Emma och Evelina :) Vi köpte skor, väska, klänning, smink och örhängen, allt detta för under 1000:- !!

På kvällen blidde det utgång (wii) med Lovina, Izabelle och Izzas kompisar. Vi rullade till Metro där vi senare träffade Patricia och Malin :)


På Lördagen sov jag, länge, innan jag åkte för att äta middag hos min kusin som jag inte träffat på över säkert 5 år...! Det va jättemysigt, var där med pappa och vi fick taco - MUMSIT!
Senare på kvällen träffade jag Robban och efter ett tag kom Emma och Kenny :) Vi chillae mest och hade de trevligt :P
Langar en gammal härlig ild från i somras^^


I Söndags satt jag ich pluggade på förmiddagen, kl 1 var det tävlingsmöte på Gladö som jag va me på :) Det va ganska roligt faktiskt. Dock så va söndan en sorglig dag för när vi kom hem hittade jag vårt ena marsvin, Dott, död... Det utlöste dagens gråtattack, inte mysig händelse ...


På kvällen träffade jag Emma och ick en promenad som slutade hemma hos Hampus. Vi degade lite hos han framför How I met your mother och 2½men innan jag följde med Emma till bussen :) Juste! Hela Brandbergen blidde kolsvart när strömmen gick också^^

Kommentarer
Postat av: Minna

Sv: Det var en pay n ride på vreta, det gick bra enligt mig då han ens gick framåt :p men fick inte så höga procent men men :) <3

2011-02-01 @ 08:28:30
URL: http://nimbusdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0