Söndag..

...Allas våran favorit dag, or NOT! så länge de inte är tävling hehe.
Men hade en rätt gosig söndag faktiskt :) Åkte och fikade med mamma, Skjutsade Robban till jobbet och fick med mig Mia därfifrån så jag fick sällskap på vägen hem :) Jättekul va de att se dom igen!
-
När jag kom hem städade jag och mamma lite och sen kom Sofie och Alex :) Vi skaffade oss lite thaimat och kollade på Gran Prix :) Mysigt! De va ett sammandrag och för en gångs skull visade dom inte bara dom som fick perekta ritter. Jag tycker de är roligare att se om man får se dom som får nån liten miss också.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: mihi tack! :D glad jag blir haha :D åhåh, offtopic men jag blev kär i Uthopia! jag såg nästan alla dagar av dressyr em och MUMS vad bra den hästen kommer att bli med rutin!

2011-08-22 @ 19:39:08
URL: http://annalundineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0