Måndagslektion

I Måndags satte ridningen igång igen för min del :) Skulle haft älsklingen Tjavs som jag ridit nästan konstant nu i nästan 2 år eller nåt sånt, 1,5 iaf :) Men eftersom Sofie inte kunda komma för att hon va i LA (AVUNDSJUK) så fick jag hennes pärla istället, Moonshine. Först red vi ut och när vi kom tillbaka travade vi runt lite på stora mittvolten för att känna att de klev på rakt bakifrån och va fräscha. M kändes jättejätte fin och fräsch! Stadig och framåt med en härlig framåtbjudning bakifrån :)
Sofie och hennes baby M:

Kommentarer
Postat av: Sofie Kjellver

Jag tror nästan jag är mer avundsuk på att du fick rida den finaste, shit vad jag saknar henne! men ikväll då får jag pussa på henne igen <3

2011-08-19 @ 15:38:38
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0