Eevery song has an end, is that any reason not to enjoy the music ?

Japps snart är lovet slut för min del.. 1 månad kortare lov än alla andr, yeeey...
-
Men man kan antingen klaga eller njuta av de som är kvar! :D och jag njuter!
I Söndags va jag och mamma hemma hos Alex och Sofie, Sofie hade andra planer men vi 3 hade de mysigt ändå :) Letade appar, kollade film och åt middag.
Igår träffade jag och Mamma alex i Sundby och hade de mysigt i solen med lite fika på en filt :)

-
Idag träffade jag bästa Paulina! Vi började med sushi och därifrån blev de en pratstund där vi hade ätit, vi handlade godsaker och en film och sen chillade vi hos henne :) Efter filmen och massa chips så satt vi ute ett tag, låg på hennes säng och läste frågorna till "hur fan visste du de ?" as roliga frågor!
-
Förutom de fick jag också lära mig hur man skaffar en egen ringsignal till iPhone, wii :D
-
Lite flummbilder från idag



Kommentarer
Postat av: Sofie Kjellver

Det var jätte tråkigt att jag inte kunde vara med er någon av dagarna :( Blev jätte besviken :( saknar dej massor gumman <3

2011-08-01 @ 22:14:15
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0