Upptäcka världen...

...Eller iaf SL:s linjer från huddinge sjukhus xD

Idag hade jag och Ida en mysdag som började på gullmars där vi möttes, eftersom iaf jag hade en ganska tight budget så promenerade vi upp till globen där vi åt på donken. Efter vi smält maten över prat om allt och inget och en promenad efter en bankomat så köpte vi glass. De hade helt sjukt goda smaker och jag som är en sucker för alla tre av dom här smakerna tog: Plopp, Marrängswiss och Polka haha.


Efter vi suttit parkerade på en mjuk grej och pratat en lång stund så bestämde vi oss för att va äventyrliga och sätta oss på¨en buss och se vart vi hamnade... Vi började med att ta oss en sväng till norra sköndal där vi bytta buss till norsborg, vid huddingesjukhus tröttnade vi och skulle bytamen hittade inte 865ans busshållsplats förrän vi satt på bussen till skarpnäck ! Men vi hoppade av och bytte och kom hem i säkert förvar haha xD

Vår sightseeing tur^^


Ida mitt i ingenstans när vi skulle byta buss


Min bästa Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0