Trött tjej

Nu ska trött tjej snart gå och inta vågrätt läge :) Men först en liten uppdatering för att jag och erika har gjort en deal ;) 
-
Iaf, lektionen idag gick helt okej :) Red älsklingen och ah de rullade väl, han kändes lite som att han inte ville böja sig i sidorna riktigt men som tur var så hade vi en övning där vi skulle böja dom och öva lydnad :)
-
Efter lektionen va de jobb men inna de passade jag på att ta en liten snackis med Chrille om alla tävlingar, ska ju va me i lektionsponnymästerskapet med pärlan men han ska gå i allsvenskan dagen innan med Sofie så jag tänkte att jag skulle kolla hur Hon hade tänkt sig de :) Eftersom hon lovat mig att få va me så ska jag få va me i mästerskapsklassen men ska stryka mig från förkassen då lillen kan va trött efter dagen innan och mästerskapet ändå är innomhus så han förhoppningsvis inte är lika tittig då, TAGGAD TJEJ!
-
Att jobba gick ganska bra, fick mycket hjälp - UPPSKATTAS! och hade roligt sällskap, kan de bli bättre ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0