Ridläger

Va på ett två-dagars ridläger på Gladö och trodde först att jag skulle få pärlan eftersom det va tävling på fredagen och lägret va på onsdagen och torsdagen, men sofie hade pärlan och jag hade Afrodite :) Det var himla roligt faktiskt nu när jag börjar hitta henne himla bra enligt Chrille och när jag tycker de känns bra under ritten :) Red Älsklingen på Kvällen båda dagarna dock på min "hyrlektion" och min vanliga lektion på torsdagen :)

På lägret så jobbade vi iaf första dagen med att böja igenom hästarna ordentligt, vi red på bågar och tänkte på det mycket i hörnen.

Andra dagen så red vi med två tyglar för att öva inför när man rider med skarpare bett som kandar eller när man rider med graman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0