Lektioner och jobb

Igår hade vi ganska kort dag i skolan, WII! Åkte hem och vände för att hinna byta byxor och sen bar det av till trafikskolan. Hade min tredje lektion och de behövs inte många till för jag har typ bara gillinge och riskettan kvar :D Efter jag hade kört träffade jag min kompis mupp Kenny i handenterminalen så vi snacka en stund o eftersom bussen jag skulle med gick förbi han så va han la och sällskapade en bit på bussen :) 
När jag kom till stallet glassade jag med Erika i kafeterian och sen var det dax att rida! :D Jag hade min bästaste bästa och de gick sinnessjukt galet himla bra!!! Chrille tycker jag ahr utvecklats jätte mkt och de känns så himla kul att få höra det :) De har helt enkelt vart nyttigt att rida Afrodite samtidigt som tjavs haha :) Efter lektionen fick jag och Erika rida ett varsitt program eftersom vi ska tävla i helgen, jag red LB:2 eftersom jag ska rida det på söndagen och Erika red LC:1 som vi ska rida på lördag, ROLIGT! :)
Efter lektionen va det min tur att jobba i stallet. Det flöt på helt okej men jag förstår inte hur jag alltid slutar halv 10 eller senare när de ska va klart kvart över 9 ?! Men men Det är mysigt o va bland hästarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0