Ridning, plugg & jobb :)

Hallå :)
Igår red jag pärlan och allt som altl gick det väldigt bra :) Det känns att jag börjar ha ett annat tänk i min ridning :) Ett överdrivet exempel: förut blev typ lektionen förstörd om han slog upp huvudet en gång eller ena galoppen inte gick bra. Nu så ser jag helheten istället och kan vara nöjd med det som faktiskt gick bra även om jag fick nån miss :) Har slitit jättehårt med min sits och mina händer under en tid nu och det känns att det börjar ge utdelning! Kul! :)


Efter lektionen tog jag hand om min svettiga lilla ponnybonny som vart så duktig och sen pluggade jag lite med mamma :) Pluggade även under hennes lektion och vid halv 9 gick jag ner till stallet för att jobba. Det flöt på riktigt bra tack vare all hjälp jag fick av Ida Julia och Hanna :) klockan 10 över 9 var fodringen klar och det vara bara att sopa rent lite i stallet. Tyvärr blev jag coh mamma kvar till till typ 20 i 10 för att vi letade efter min halsduk i typ 100 år men den ville inte bli hittad...


När vi kom hem åt vi middag och skrev rent arbetet jag gjort i stallet. Kom inte i säng förrän vid 12! NOT good, är helt slut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0