Massa nytt :D

HallåHallå :D

Nu har de hänt massa saker igen! :P


* Jag har fått en ny mobil!! Tack mamma och pappa (a),
* Jag kom 1a den här gången i uttagningen till STHLM cupen! :D
* Jag red programträning för Patricia som gick KANON!
* Jag har fått byta individuellt val i skolan och ska numer få ha min ridsport som individuellt val!! :D
* Jag övningskör för fullt och har nu kyckats ta mig och mamma både till norsborg och heron city :D
* Jag träffade Bandit, Mia, Lina och Kenny idag efter typ 1000 år :D  

Läget är AWESOME och jag är helt taggad inför söndag!! Kom igen nu tjejer vi ska sikta mot stjärnorna och nå dom :D




Kommentarer
Postat av: Lovina

sv: ja det va lite tråkigt men vi får göra det bästa av det :)

2010-09-14 @ 22:04:48
URL: http://lovinalovqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0