Höjden av otur...

Idag började dagen dåligt redan när jag vaknade.. Hade försovit mig så när jag vaknade sprang jag upp och skyndade till skolan. I skolan va de äcklig mat och tråkiga lektioner. En där emot var kul. När jag kom en bytte jag om och strax efter mig kom mamma och sandra hem. Sandra skulle lämna sin nyckel till mig för att jag ska mata hennes katt i helgen och mamma skulle byta om. Sen bar de av mot stallet. Jag fick köra vilket kändes ovant för min 5år äldre syster haha^^ men mitt i haninge går bilen sönder och jag fick trycka ner gasen i botten på 1ans växel för att vi skulle komma iväg. Sandra som bara skulle åka me oss till handenterminalen gick den sista lilla biten medan mamma och jag väntade på bergaren. När den väl kom så fick mamma och jag en mysig promenad till statoil för att hämta en lånebil. Men oturen va inte över där^^ så fort vi startade bilen så varnade den om oljan xD så vi fick gå ho igen och säga till nissen i kassan så han fixade de. Det värsta med allt de här va att jag missade sista lektionen innan tävlingen på söndag.. MenMen de kommer gå grymt ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0