Helgen

YoYo!

Som ni vet programtränade vi i lördags, jag är inte helt nöjd för det var mycket små missar i programmet på grund av att han var så stel överallt kändes det som och han släppte inte riktigt ner mig på sin rygg så de blev jobbigt att sitta där ett tag. Han blev så sjukt taggad överallt, där vi skulle öka traven ville han galoppera och där det var ökad galopp sköt han iväg som en kanonkula.. Men Mamma och Nina (en ny ridläare) tyckte att det såg bättre ut än vad jag tyckte det kändes som, dock så sa Nina att ökningarna blev lite okontrollerade när han tog bettettet och drog istället för att lyssna på mina hjälper..



På lördagkvällen åkte jag och mamma på restaurang, Enskede Värdshus, för att fira min placering veckan innan :) Det var jättemysigt sken inne på värdshuset, maten var jättegod och det var en riktig höstkväll ute! :) På vägen hem åkte vi lite bakvägar och lyssnade på musik och pratade, det var kanonmysigt!



I söndags började morgonen/förmiddagen med en frukost med mamma och sen fick jag köra till Sågens Gård där jag skulle hålla lektion för Marianne och hennes söta lilla häst Litla. Det gick jätte jättebra! Mycket börjar falla på plats och det var så himla kul att se!


Lite konstig vinkel för jag stod lite för högt upp när jag fotade och hästen står i en liten aning lutning^^

Efter Mariannes lektion fikade vi lite i Sågens fikarum och sen gav vi oss ut en liten stund för att plocka svamp. Vi hittade massor - kul! :D Jag och mamma brukar i vanliga fall inte ha "svamp-ögon" men igår så hände något för de kryllade av svamp :D

På kvällen skrev vi ett CV till mig, gick igenom pluggsaker, (har väldigt mkt som ska göras den här veckan) och så tog vi en kvällspromenad :)


Kommentarer
Postat av: Lovina

sv: ja duktig amanda :)

2010-09-27 @ 23:53:06
URL: http://lovinalovqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0