Hektisk helg :P

Hallå :) Som sagt så hade jag och Ida myskväll i fredags :) Vi hade kanonkul men blev hur tröta som helst sen. Vi fick vänta en halvtimme på hennes buss men det var lite skönt att sitta ute när luften va så frisk på kvällen :)

I lördags åkte jag och mamma till Haninge C för att äta mysfrukost och shoppa :) Jag hittade ett par jeans som jag blev kär i! Har haft ett par typ likadana förut men de gick sönder så jag blev lycklig av att jag hittade dom här jeansen :P Efter att vi gått i massa affärer tänkte vi ta en fika men till vår besvikelse var den inge god alls... Så vi packade ihop oss och rullade mot stallet :) På vägen tutade vi förbi hos Nina och plockade upp henne eftersom hon också skulle vara me i uttagningen till STHLM cupen :D

Vi blev tilldelade hästar med lottning och jag fick Solana som blev favorit efter Tjavs! Nina hade Stella och vi slutade båda med 64,4% som gav en tredje plats i dagens uttagning :) Nu är det en uttagning kvar... Hoppas de går bra :)

Mamma fotade mig och Solana efter våran ritt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0