Bortkastad sovmorgon..

Hallå :)
Sitter i skolan två timmar för tidigt tack vare vårt dumma schema xD De står att jag ska ha individuellt val idag - men nejdå! Det var tydligen fel. Eftersom jag var sjuk första gången vi skulle ha individellt val så visste jag ju inte vart vi skulle samlas, vilken sal jag skulle vara i eller nånting! Plus att jag och Emma är de enda från våran klass som läser samma individuella val och hon är sjuk så jag var på vifft i skolan helt ensam och nu sitter jag här och kolalr blogagr, facebook etc.. :P

Ni får denna underbara bild på mig och Emma i det stora blå så länge bara för jag saknar o bada!! :P

Gårdagens lektion gick allt som allt väldigt bra fram till slutet när både jag och hästen var helt slut och vi skulle sitta ner och vända upp medellinjen och sen ut i valfritt varv. Under lektionen kändes det som jag hade haft en väldigt bra känsla i handen och sådär men det såg itne lika bras ut på videon (mamma fimade oss under lektionen - Tack mamma!) Men Chrille tycker han ser vääldigt fin ut och bra är väl det :) Det som störde mig mest var att mina tyglar blev längre och längre när vi satte oss enr och skulel vända upp. Jag har jobbat jättemycket med att verkligen kunna ha kvar tygellängden och så känns de som man glider tillbaka till gamla ovanor för att man är trött.. De känns ju lite surt :P

Kommentarer
Postat av: hanna

Tjavs o du passar grymt bra tillsammans ! :)

2010-09-12 @ 20:40:58
URL: http://hannaanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0