6 mimare och 6 hästar

Hallå alla! :D Igår var jag mamma, anna j och a-c på en show som heter precis som min rubrik. Det va sjukt kul och jättehäftigt! Mimarna skulle föreställa hästar och gissa om dom va grymma på de?! Exakt ALLT en häst lån tänkas göra hade dom studerat och efterhärmade de perfekt! Sen va de såklart hästar också:-)hur fina som helst va dom och de va helt sjukt hur bra dom lydde! Idag går jag och mamma typ 1000 saker att göra inför tävlingen..! Att göra lista: *äta frukost *åka och ge min systers katt mat *tvätta *sy på en knapp på min kavaj *städa hemmet * hämta två transporter *städa marsvins buren *ta men grejer till stallet *rycka tjavs man *duscha honom *smörja all utrustning *smörja mina stövlar och sporrband *göra i ordning hans lunch *hämta täcken *hitta transportskydd *knoppa *träna program Och sist men inte minst: *ha coachkväll me Nina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0