Tjallå alla glada! :D

I tisdags hade jag först gymlektion som tog död på mina ben och sen en ridlektion som gick typ helt helt jätte kenonhemskt tack vare att jag var helt slut i benen (kunde inte ens gå nästan för jag fått nån krampgrej-.- och hade mensvärk som attan!) Men jag fick iallafall rida Zowie vilket hade vart kanon kul om jag hade haft nån styrka i kroppen och det inte va 4000000 andra i ridhuset då han rullar på ganska fort för att hon är obalanserad.  Men men :) Den lektionen kastar vi bort och bränner upp ;)

Ni får njuta av en bild på mig och el paso för jag har ingen bild på Zowie men El Paso är också helsvart precis som hon så ah här har ni :P

Igår så hade jag bara två lektioner som jag har varje onsdag :) UNDERBART! När jag kom hem hade min kära mamma gjort hela lägen heten så fin coh städad! :) Jag lullade hemma ett tag och pluggade lite innan vi åkte till stallet. Mamma skulle på möte först så medan hon var på det så va jag sällskapssjuk med Caddo. Senare på kvällen red mamma lektion och det såg bra ut :) Jag satt i cafeterian och hjälpte Erika plugga lite också :)

Vi avslutade kvällen i soffan med vaniljglass och varma blåbär - MUMS! :D

Idag hade vi matteprov... Yey^^ Jag hde koll på allt igår men idag gick det bara inte! Vet inte varför men jag känner en liten känsla av besvikelse. Nu har vi typ 85års håltimme^^


pussheeej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0