Ordning och reda!

Har äntligen börjat få lite ordning på livet känns det som :D Det fungerar bra med mina betyg, jag går ut från prov och känner mig mega  nöjd, Jag och Tjavs äger och jag har gymtider på schemat så äntligen får jag lite träning jag inte kan smita ifrån! ;P

Det enda som spökar nu är mitt sista år som ponnyryttare som är typ mitt allt xD Ska Gladö va me i allsvenskan i vår så får jag ju inte tävla Tjavs och det känns bara deprimerande.. Lider med Izabelle, Lovina och Sara som nu är över åldersgränsen för ponny. Men dom tar nya tag i sthlm- Cupen och annat som tur är :)

Från höger: Sara & Caramell, Jag & Pandora, Izabelle & Tjavs, Sanna & afrodite

Eftersom Det är två ryttare (Lovina & Sofie) som saknas på bilden ovanför och Sanna inte var med i laget det här året så får ni enskilda bilder på andra halvan av laget :P (För övrigt så är det lovina som tävlar Pandora och Jag tävlar Tjavs så det är inte mkt som stämmer emd den översta bilden men jag gillar den ändå x'D

Finaste sofie & Verona


Duktiga Lovina & Pandora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0