Jag lever!

Tjallå :)

Som de står ovanför så lever jag men jag min uppdatering är lte läskigt off för tillfället.

I måndags red jag istället för Sara J :) Jag fick Zowie igen... Fick typ panik attack mitt i lektionen men Chrille va awesome och stöttade mig perfekt! Det hela hade och göra med att Zowie inte är balanserad själv och stuttsar och slänger med huvudet så de känns som hon tänker uppåt, vilket jag inte klarar av sen olyckan med Carrabarra. Men sista kvarten/20minutrarna gick riktigt bra! :) Hon kom stundvis till arbete och en mysig form även om den va låg, men hon klev på med bak fossingarna :)

Caramell och jag för typ 2 år sen innan en programträning :)

Idag anmälde jag även mig och Nina till klubbtävlingen i dressyr på söndag :) Vi båda ska rida LB:1 och jag önskade Pärlan men Nina fyllde inte i något önskemål :)

Nina&Atlanta - Jag&Philona efter en klubbtävling i början av sommaren

I tisdags skulle jag ha ridit men mådde inge bra så gick hem efter första lektionen vilket innebar ingen ridning för min del... Men Nina var en pärla och kunde ta min lektion i sista minuten och så ska jag rida istället för henne nån gång :) Hörde att hon fick Tessa men mer än så vet jag inte^^

Hade in´gen bild på Nina och Tessa så ni får en bild från när jag red henne i somras xD 

På kvällen red även Finaste Paulina för första gången i ridgruppen hon fått en plats i! :D Eftersom jag var sjuk kunde jag inte va där men hon sa att gruppen vart trevlig och stöttande, som det brukar vara på Gladö med andra ord :P Men nästa vecka ska jag va me :) 

Lovina och Stella, hade ingen bild på Paulina och Stella heller :P

Igår (onsdag) så hade vi orientering i Hanveden, vi började 08.00 och slutade när vi var klara. Kevin var snäll och orienterade emd mig så jag slapp promenixa runt ensam i vildmarken^^ Efter åkte jag hem och sov lite och myste med Junior som blitt så himla stor men fortfarande beteer sig som en bebis :P 

Jag och Kevin innan sommaren på en friluftsdag när jag inte orkade gå själv längre och fick lift av han upp för en backe^^

På kvällen var det jobb jobb jobb och det kom en ny häst! KÄRLEK PÅ DEN!! Vill mer än jätte super kanon gärna rida den :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0