Fick My Love igen! :D

Tjallå! :)

Igår fick jag rida BabyBus!! :D Har inte ridit han på typ 2 veckor, låte löjligt men de kändes som typ en evighet xD

I början va han jättestel, tung och nite alls spec rolig kändes han... Men mot slutet släppte han riktigt bra och blev fin! Vi övade halter och iaf två blev helt galet bra så man kände att hästen va framför en och  han ställde upp :) Det kändes tyvärr som jag tappat mycket av ridningen jag hade på han, men jag vet inte, kan ju vara också att sist jag red hade jag en storhäst som framkallade panikattacker för mig i början.
Men gissa om det va härligt och hoppa upp på min plutt igen! :)



Efter ridningen åkte jag och mamma och handlade och efter det fixade vi middag :) Ändå blev det ganska sent inna jag hoppade i säng, förstår inte hur tiden bara flyger iväg!

Idag hade vi iaf gym som första lektion, det var typ hur varmt som helst och jag kände mig typ som en packad sill efteråt xD Men det är lite härligt på ett sätt :P På matten fick jag för första gången en förklaring så jag förstod av min mattelärare! A mirakle has happend! :P

Nu har vi precis haft lunch och ska ha historia :)


För övrigt vill jag bara säga att:

Jag saknar massor!!


Saknar såklart mia och Lina också :)

Love yall


Kommentarer
Postat av: Julia

Finaste Tjavs och amanda :)<3

Sööt hund!

2010-10-18 @ 19:20:05
URL: http://tranandehoppekipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0