Dagen innan tävling!

I lördags, dagen innan tävling, så var jag i stallet vid 8 tiden efter en mysfrukost med mamma. Hon hade mockhelg och jag hjälpte till :) På samma gång fick jag hjälp av mamma at göra två höpåsar som skulle med till tävlingen medan jag mörjde stövlarna så jag hade det gjort ! :) Sen tog vi en fika med Ann och efter de så fick jag köra till Rusta där vi skulle köpa hink och lite saker vi behövde hemma. Men det fannas inegt dr vi ville ha eller behövde så vi åkte till ÖoB istället där vi hittade perfekta hinkar som jag ska ha BabyBus mat i^^


Efter vi stoppat i oss lite mat också så åkte vi tillbaka till stallet igen där jag fixade resten av BabyBus grejor tillsammans med Lovina som mådde halv bra efter hon firat sin 18 årsdag typ två kvällar i rad^^ Men vi hade det mys, vi satt ute i solen och smörjde lädergrejorna och pratade.

På kvällen gick jag och mamma promenad och hade det ganska lugnt innan vi gick och la oss, dock va jag vaken typ halva natten som alltid när det är tävling. Ingen aning om varför men jag vaknar alltid klockan 2 och klockan 4 och är vaken större delen av tiden från 4 fram till typ halv 6 då jag vanligtvis går upp på tävlingsdagar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0