Allsvesnkan Div 2 Omg 2 Nynäshamns ridklubb

Tävlingsdagen är här!

Jag kom till stallet vid 7 och knoppade plutten. Han var riktigt ren och fin på morgonen när ajg kom på jag säga! Härligt - Det är så jobbigt om han typ sovit i bajs eller nåt så man måste tvätta hna en gång till! xD
Men ne han va ren och fin :) Så jag putsade och piffade till det sista på honom innan vi lastade och åkte iväg. Jag och Lovina delade transport och Izabelle och Sara delade med varandra :)

LC:1
Han var jätte taggad på framridnignen! Fick galoppera flera varv åt båda hållen på deras stora bana, det kändes som jag hade hamnat lite fel där jag rejsade runt medan alla struttade runt i samlad galopp xD Men när han fått galoppera igenom sig och vilat lite så kändes han kanon! Jobbade honom lite i trav då innna Lovina följde emd mig till colectingringen.

I programmet var han så fin så jag kunde tnie låta bli att le under programmet^^ Red jätte noggranna vägar och hans övergångar var KANON!! Efter min ritt gick jag upp i ledning med 68,15% :D men efter mig startade bill och han gick om mig med 2poäng... Men vadå lixom hur nöjd är itne jag ändå?! BabyBus var ju så duktig! I slutändan så hamnade jag på en tredje placering :)

LB:1
Framridingen gick okej han kändes bra fram till jag började galoppera då han mest drog iväg kändes det som... Men det löste vi lite halvt till slut.

5min innan jag skulle in på banan så ville Chrille ändra min ridning och att han skulle gå jättehög i nacken, han blir näst intill aldrig riden så men jag är ändå nöjd med min insats för även om han blev seg iband så gick han hög i nacken genom programmet! Känslan var inegt vidare men efter jag så filmen blev jag kanonnöjd med även det programmet. Men i det slutade jag på en 14e plats med 61%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0