Tro det eller ej...

... Men jag lever fortfarande! :D Har bara inte vart i närheten av en dator på väldigt länge så här kommer uppdateringar :P

Det blev Zorro jag klädde ut mig till på maskeradhoppningen! :D Är väldigt nöjd med min kostym som min världs bästa mamma gjorde åt mig kvällen innan hoppningen :) Bilder kommer ;) Jag red iallafall Melissa och trots att jag och Sarah (Hon hade min BabyBus men ville ha melissa och tvärt om) försökte byta häst men inte fick så är jag ganska nöjd :) vi gick felfria och fick en fin vit rosett ! :)

 

I tisdags skulle jag ha ridit efter att ha stått ut med två dagars demokrativecka, har ingen aning om varför de heter teorivecka när de bara är två dagar^^ Det är ganska kul men filmerna vi såg i stan på biografen Zita, störde mig högst mycket. Vi såg Vägen Till Guantanamo och nån annan film om Kvinnomisshandel och om kvinnor som blir bortgifta. Kvinnorna har ju liksom inte ens en normal syn på sig själva och vill ju typ inte ens tro att dom är värda mer än att bli slagna av sina män och tanken på de gjorde mig högst irriterad när vi sitter med organisationer som ska hjälpa dom :O

Men iallfall :P I tisdags blev det snöstorm och riktigt kallt för lilla mig som sprang omkring på stan på demokrativecka. Vi lärde oss mycket men det som höllmitt humör uppe var att jag skulle få åka och rida!! :D När jag kom hem och ringde mamma för att bestäma hur vi skulle åka till stallet säger hon att hon inte ville köra för att hon hade sommardäck på bilen och det skulle bli ap-halt om snön frös på.. Så jag uttryckte mitt missnöje genom att typ "heeeeeeeell Nooo!!" och tyckte hon var jättedum.. När jag hade smält att jag inte skulle få rida som jag längtat så mycket efter så blev det en ganska mysig kväll hemma med mamma ändå. Men jag kände på mig att jag skulle ha fått rida BabyBus om vi åkt... Och mycket riktigt så sa Caddo dagen efter att jag skulle fått rida Tjavs.. Haha men de kommer fler ridpass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0