Planer för morgondagen :)

Imorgon är mina planer att:

* Ha en liten sovmorgon
* Byta däck på bilen
* Fårga om jag få övningsköra om det inte är för halt (mamma vill köra bilen när det är halt innan jag gör det för att se hur den ragerar eftersom den är ny)
* Kolla på STHLM - Cupen och heja på tjejorna

Hade ingen passande bild så ni får njuta av en flummig, halv gammla bild från när vi hade en flummig musik lektion och jag till slut såg ut såhär xD


Förresten! Kom på att jag hade en awesome bild på Bästaste Sofie när hon hoppar Atlanta som hon även ska ha imorgon :D

Kommentarer
Postat av: sofie

ååh söt du är gumman, tack :D <3333

2010-11-14 @ 00:30:10
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0